Konsumentowi oraz Przedsiębiorcy na prawach konsumenta przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów w terminie 14 dni.
Zwroty nie będą akceptowane, w przypadku, gdy towar:
– nie będzie posiadał oryginalnych metek
– będzie posiadał ślady użytkowania (np. plamy, zapach perfum)
– był noszony
Klient zwracający towar ponosi koszt odesłania towaru na poniższy adres:
Nècess Store
Pomorska 61
05-501 Piaseczno
Zwracany towar musi być odpowiednio zabezpieczony. Do produktu musi być dołączony formularz odstąpienia od umowy (załącznik nr 3 lub 4 do Regulaminu), który można pobrać tutaj, oraz potwierdzenie zakupu.
Zwrot środków będzie zrealizowany w terminie 7 dni roboczych od momentu otrzymania przez nas przesyłki, tą samą metodą, jaką była dokonywania płatność za zamówienie lub w przypadku płatności za pobraniem, przelewem na podane w formularzu konto bankowe.
Reklamacje
Reklamacje należy zgłosić niezwłocznie po zauważeniu wady fizycznej produktu.
W tym celu należy wysłać bezpiecznie zapakowany produkt wraz z formularzem reklamacyjnym (załącznik nr 1 lub nr 2 do Regulaminu), który można pobrać tutaj, oraz potwierdzeniem zakupu, na poniższy adres:
Nècess Store
Pomorska 61
05-501 Piaseczno
Twój zwrot zostanie rozpatrzony w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia reklamacji. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji zwrócimy Ci równowartość kosztu wysyłki kurierem dostępnego na naszej stronie internetowej. Towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy, a jeżeli nie będzie to możliwe, zostanie Ci zwrócony jego koszt.